TRAININGEN
De trainingen worden volledig op maat gemaakt op basis van de
behoeftes en wensen. Op zoek naar inspiratie of benieuwd wat een mogelijk onderwerp voor een training kan zijn, ontdek onderstaand de eventuele opties op het gebied van salestrainingen voor evenementenlocaties.
Het belang van een goede intake
De eerste intake is de start van een zakelijke relatie met jouw potentiële opdrachtgever. Wat is belangrijk in het gesprek, wat vraag je wel óf niet, hoe haal je alles uit het eerste contact, op welke signalen let je en hoe bouw je al gelijk een gunfactor op in dit gesprek.
Leer de behoeftes en wensen van de potentiële opdrachtgever echt goed te doorgronden en te begrijpen en hoe je dit ná de intake bij de vervolg stappen inzet.
1
Een hogere conversie door het juiste Salesproces & Customer Journey
2
Met een goed salesproces verhoog je het slagingspercentage en versterk je de kans op het behalen van de commerciële doelen. Ontdek hoe je een optimaal customer journey creëert voor jouw opdrachtgever waarbij o.a. klantinzicht, beleving, het opbouwen van een relatie en het leveren van waarde voorop staat.
Consultative selling
Bij consultative selling ligt de nadruk niet op het product of dienst maar op de klant waar jij de adviseur voor bent. Essentieel hierbij is de gunfactor.
Waarom is de gunfactor zo belangrijk om een hogere conversie te behalen? Leer de 6 belangrijkste eigenschappen van de gunfactor en ontdek hoe je deze onderdelen inzet bij het contact met een potentiële opdrachtgever. We gaan adviserend verkopen mét een hogere slagingspercentage.
3
Planning & structuur
Klinkt saai of niet? Het is echt hét ondergeschoven kindje in elke organisatie. Wil je jouw commerciële doelen behalen dan moet de basis goed zijn en moet je slimmer en efficiënter gaan werken. Ik garandeer dat je met deze basistraining in planning & structuur meer overzicht krijgt, betere prioriteiten kan stellen en rust in het werk ervaart waardoor jouw (commerciële) doelen effectiever en makkelijker behaalt worden. Wanneer je geen optimale planning beheerst, verlies je veel kansen om de slagingspercentage te verhogen.
4
Dé training voor nieuwe medewerkers
Gun jouw nieuwe medewerkers gelijk een vliegende start. Geef ze een training waar ze de basisfacetten van sales leren, ontdekken welke werkprocessen er zijn en wat het belang is van een goede structuur & planning zodat ze niet direct de eerste maanden al uit de bocht vliegen.
5
Effectieve interactie met elk type opdrachtgever
Hoe maak je verbinding met een potentiële opdrachtgever als je alle informatie eruit moet trekken en het contact stroef loopt. Of hoe deal je met die ene opdrachtgever die de neiging heeft om over je heen te walsen. En wat zakelijke relatie hebt die continu met de lastigste vragen of onrealistische ideeën aan de telefoon hangt en jij de eerlijke profesionnele adviseur moet zijn. Leer nog beter te communiceren met elke type opdrachtgever zodat je opzelfde golflengte zit zonder verlies van je eigen ik.
7
Leidinggeven als een coach
Hoe haal je het beste uit jouw team én zorg je ervoor dat ze nog zelfstandiger gaan werken en meer eigenaarschap nemen? Ervaar hoe je het team in zijn kracht zet, ze laat groeien in hun sterkste eigenschappen en hoe ze als team nog meer samenwerken en verbonden zijn.
Wat zijn de do's & dont's om ervoor te zorgen dat jouw team de vrijheid ervaart en zelfstandiger werkt maar binnen de kaders en behoeftes van de organisatie
6
Het ombuigen van bezwaren
We krijgen vaak genoeg bezwaren te horen waarom de locatie misschien nét niet genoeg aansluit of waarom ze nog twijfelen. Deze training leert jou hoe je de bezwaren boven tafel krijgt en hoe je deze om kan buigen naar kansen. Door effectief om te gaan met bezwaren vergroot je de kans voor een hogere conversie en versterk je de zakelijke relatie.