STRATEGISCH ADVISEUR
Ministerie van Binnenlandse Zaken
The Loft Amsterdam
Credits foto: Etïenne Hessels
Wil je een scan van je evenementenlocatie om te zien waar de kansen liggen, valkuilen zitten en hoe je meer uit je locatie en haar doelstellingen kan halen?
Het doel is om dit jaar de zakelijke markt op te gaan met jouw locatie, maar waar ga je op letten, hoe pak je het aan en wat is er voor nodig?
Je hebt een geweldig team maar hoe haal je meer uit de mensen, zorg je voor meer verbinding, eigenaarschap, zelfstandigheid en zet je ze in op hun kracht?
Komen de aanvragen wel binnen maar is het niet de doelgroep die commercieel het meest interessant is óf ben je benieuwd wat het verleggen van je focus voor jouw locatie gaat betekenen?
Hoe verhoog je de commerciële doelstellingen? Weet jij precies het slagingspercentage, hoe er meer uit de annuleringen gehaald kan worden en hoe je op de juiste manier de locatie analyseert om de doelstellingen te behalen?
Ontdek de valkuilen en blindspots die we door middel van een strategisch gesprek boven water gaan krijgen. Niet om aan te wijzen wat niet goed gaat maar juist om te laten zien waar nog de kansen liggen om te groeien en hoe je meer uit de evenementenlocatie kan halen.
Afhankelijk van jouw startvraag gaan we samen het gesprek aan voor een eerste analyse. Tijdens de verdiepingssessie worden de mogelijkheden en uitdagingen besproken en potentiële kansen geïdentificeerd.
Naar aanleiding van ons verkenningsgesprek wordt er een strategisch plan opgesteld dat bijdraagt aan het behalen van de doelen. Afhankelijk van de gestelde vraag omvat het plan aanbevelingen voor verbeteringen, hoe de valkuilen en blindspots vermeden kunnen worden en nieuwe strategiën en manieren om de marktpositie te versterken.
Wanneer gewenst kan het strategisch plan worden versterkt door het geven van diverse trainingen of door het plan als interim te implementeren in de organisatie en het team.